PDA

Ver la Versión Completa : Master Hunter Trophy Bug

gali_zhr
02/12/2020, 21:11
Español
Maté todos los animales legendarios, pero no me han dado el trofeo de maestro cazador, por un potencial bug de alguna clase. Puedo ver todos los animales legendarios muertos en e.g. la cabaña del cazador y he recibido las recompensas por matarlos a todos (el arco de Petra y un hacha), pero aún así no he recibido el trofeo de maestro cazador por alguna extraña razón/bug...

Además acabo de ver otro bug en el foro relacionado con las cabezas de los animales legendarios cazados que no aparecen en el longhouse, y ratifico que a mi tampoco me aparecen...

English
I killed all legendary animals but I haven’t been awarded with the Master Hunter trophy, because of potentially a bug of some sort. I can see all legendary animals killed in e.g. the Hunter’s hut and I’ve received the rewards for killing them all (Petra’s Bow and an axe) but still I haven’t been awarded with the Master Hunter trophy for some strange reason/bug...

Also I’ve seen in the forum another bug related with the heads of the legendary animals not showing in the longhouse after killing them, I just checked and they also don’t show for me...