PDA

Ver la Versión Completa : Improve the mercenaries mode on Wildlands

Dc-Marce-Kalis
25/07/2019, 21:52
Hi everyone

I played the mercenaries mode and its very interesting, because this is my first time that I played in battle royale mode

But the big problem its...

How I can to say to the creators of Wildlands that there are many players leave to play the mercenaries mode, because there are many griefers and cheaters that kill us easily with bad intentions and they will ruin our lifes and the quick match obligates us play against the others players who have bigger experience and the difference is very big

I know that is the last update, but I would like that creators of Wildlands have or create a custom game for mercenaries mode, I mean you can Invite your friends for a battle royale

Thanks and I await your response

Note: what I wrote is not threatening someone, I just want them to improve the game

------------------

ESPAÑOL:

Hola a todos

Jugué el modo de mercenarios y es muy interesante, porque esta es la primera vez que jugué en modo battle royal

Pero el gran problema es ...

Cómo puedo decirles a los creadores de Wildlands que hay muchos jugadores que dejan de jugar en el modo de mercenarios, porque hay muchos griefers y tramposos que nos matan fácilmente con malas intenciones y arruinarán nuestras vidas y el partido rápido nos obliga a jugar contra Los otros jugadores que tienen mayor experiencia y que la diferencia es muy grande.

Sé que es la última actualización, pero me gustaría que los creadores de Wildlands tengan o crean un juego personalizado para el modo de mercenarios, quiero decir que puedes invitar a tus amigos para jugar el modo battle royal.

Gracias y espero su respuesta.

Nota: lo que escribí no es para amenazar a alguien ni a los creadores, solo quiero que mejoren el juego.